Milka odgovora na ovu potrebu promjenom pakiranja kako bi ispričala svoju priču o porijeklu mlijeka.

Novo istraživanje pokazuje: 43% potrošača čokolade u Hrvatskoj želi znati porijeklo sastojaka proizvoda koje konzumiraju

U proteklih nekoliko godina rezultati mnogih istraživanja govore u prilog istom svjetskom trendu – potrošače sve više zanima porijeklo hrane koju konzumiraju. S druge strane, sve je više potrošača koji hranu kupuju u velikim prodajnim lancima i rijetko imaju priliku saznati priču koja stoji iza nje. Često ćete čuti potrošače kako navode da im nije osigurano dovoljno informacija o tome od čega se sastoje proizvodi koje konzumiraju. Hrvatska se ne razlikuje – nedavno istraživanje* koje je provela tvrtka Valicon pokazuje da 43% potrošača čokolade u Hrvatskoj želi znati porijeklo sastojaka proizvoda koje konzumira.

Kao jedna od najpoznatijih svjetskih robnih marki čokolade, Milka je, prepoznavši ovaj trend, nedavno napravila hrabar potez i odgovorila na interes svojih potrošača. Naime, oni su odlučili privremeno zamijeniti svoju prepoznatljivu ljubičastu kravicu kako bi predstavili prave Milka kravice, koje čine njihovu čokoladu tako nježnom. Iako je svjetski poznata i voljena robna marka, malo tko zna da je Milka odabrala svoje mlijeko nabavljati s malih obiteljskih farmi u srcu Alpa, s prosječno 60 krava po farmeru. To omogućava farmerima da se pažljivo brinu o svakoj kravici, a u Milki vjeruju da nježan odnos prema kravama čini njihovu čokoladu nježnijom i ukusnijom. Hrvatski se potrošači slažu – 83% njih smatra da kremastije mlijeko potječe s malih obiteljskih gospodarstava, dok više od 90% njih vjeruje da način na koji su krave tretirane i sredina u kojoj žive imaju utjecaj na okus mlijeka koje one daju.

Nove zvijezde Milkinih pakiranja – kravice poput Gerde, Marise, Lole, Arianne i Mooche – pričaju potrošačima svoju priču i to ne samo ovom ograničenom serijom pakiranja već́ i na Milkinu profilu na Instagramu @Prave.Milka.Kravice.hr, gdje imate priliku zaviriti u njihov život na Alpama. U Milki ističu da proizvodnja nježne mliječne čokolade počinje nježno proizvedenim mlijekom te da su oni iznimno posvećeni svojoj misiji da svijet učine nježnijim mjestom.

Transparentnost i vođenje otvorenog dijaloga s potrošačima trend je koji će mnoge robne marke pratiti u bliskoj budućnosti. Na taj se način potrošačima omogućava svjesnije donošenje odluka, a oni zauzvrat više vole upravo one robne marke i tvrtke koje svoje sastojke nabavljaju na odgovoran način, ne narušavajući pritom kvalitetu proizvoda.

Šareni artikli