Legendarni Moët & Chandon, šampanjac koji simbolizira uspjeh i glamur, u kolovozu je obilježio svoju 270. godišnjicu.
Najbolji način za obilježavanje ove velike obljetnice je predstavljanje nove kampanje. Njeno zaštitno lice je Roger Federer, jedan od najboljih sportaša današnjice, ujedno i brend ambasador Moët & Chandona. Uspjeh i glamur zajedničke su karakteriske ovome sportašu i najpoznatijoj šampanjskoj kući. Nova kampanja ističe vrijednosti poput odvažnosti, elegancije i velikodušnosti koje su ovu kuću vodile tijekom povijesti duge 270 godina.
Osnovao ju je davne 1743. Claude Moët, i od tada je težnja izvrsnosti ostala jedna od najvažnijih smjernica u poslovanju ove kuće. Moët & Chandon dao je svoj doprinos tome da šampanjac postane međunarodna ikona luksuza.
Danas, mogli bismo reći, Moët & Chandon dijeli cijelim svijetom čaroliju šampanjca – u njemu uživaju mnogi -od filmskih zvijezda na crvenom tepihu do najboljih sportaša današnjice koji slave vrhunska sportska dostignuća!
Uz brend ambasadora Rogera Federara, njujorška proslava privukla je i mnoge druge poznate osobe poput Emeli Sande, DJ Boba Sinclaira, Anne Wintour i Josha Lucasa.
A zašto je baš New York odabran za ovu glamuroznu svečanost? To je grad koji je ugostio neke od nezaboravnih proslava Moët & Chandona. Jedna od njih je i obilježavanje 120. godišnjice postavljanja Kipa slobode u New Yorku, kao simbola francusko-američkog prijateljstva. Tom je prilikom kuća Moët & Chandon raskošnim osvjetljenjem ukrasila Kip i građanima darovala nezaboravan doživljaj.
P. R.
Be the first to comment