Pernod Ricard Hrvatska predstavio je u zagrebačkoj Gliptoteci novu bocu legendarnog Ballantine’s viskija, jednog od svojih najprodavanijih proizvoda.
Broj jedan škotski viski u Hrvatskoj i Europi te škotski viski broj dva na globalnoj razini, dobio je novi izgled boce koja izražava njegovu finoću i prilagođenost modernim potrošačima viskija.
Gala događanju u raskošnom prostoru Gliptoteke nazočili su mnogi uzvanici koji su uživali u vrhunskim gastro poslasticama uz zvučnu kulisu gudačkog kvarteta, a sve uzvanike dočekalo je i premijerno kušanje Euforia koktela na bazi Ballantine’s viskija, koji je tim povodom bio pripremljen samo za njih.
Branko Kičema, direktor marketinga Pernod Ricarda za Hrvatsku, izjavio je: ‘Ballantine’s ima kredibilitet kao poznati brend koji ostavlja čvrst utisak. Željeli smo osigurati da novi dizajn ostane vjeran našem ponosnom nasljedstvu, ali i da se naši vjerni potrošači mogu poistovjetiti s time kroz moderan izgled i iznimno smo zadovoljni rezultatima. Prema našim istraživanjima u suradnji s potrošačima na našim ključnim tržištima, nova boca odlično je primljena i daleko nadmašuje naša očekivanja. Ispitanici su prepoznali moderan izgled, ali i činjenicu da poveznica s nasljedstvom i kvalitetom nije nestala, tako da se nadamo da će se ovo odraziti na naš daljnji uspjeh na tržištu te da ćemo nastaviti oduševljavati ljude diljem svijeta.’
Nova boca s utkanim tradicionalnim Ballantine’s svojstvima kao što su svevremenost, elegancija i autentičnost, ali i modernog stila, prisutna je na hrvatskom tržištu od kolovoza ove godine. Ova evolucija u dizajnu ostaje na tragu vrijednosti i neprestane potrage za kvalitetom koju je zastupao osnivač George Ballantine, koji je neumorno prolazio svim dijelovima Škotske ne pristajući na ništa manje od najkvalitetnijih sastojaka.
Dizajnerski elementi poput etikete u obliku čina i prepoznatljivih krila Ballantine’s Finest, daju boci novi i dinamičniji te još privlačniji izgled na policama. Simboli kvalitete pojačani su kroz prominentnije pozicioniranje grba Ballantine’s, simplifikaciju Ballantine’s pečata i isticanje početnog slova ‘B’ kao jednog od najjačih vizualnih snaga brenda. Riječ ‘Finest’ od sada je u još izraženijoj premium zlatnoj boji. Vanjština kartona u kojoj se proizvodi nalaze također će reflektirati i naglašavati ključna obilježja boce. Boca osim navedenih karakteristika zadržava i svoj prepoznatljivi pravokutan oblik, ovaj puta s blago zaoštrenim rubovima što rezultira elegantnijim i ponosnijim izgledom.
Cjelokupni rezultat originalnog, ali i suvremenog izgleda ostaje dosljedan srži brenda i originalnom Ballantine’s Finest proizvodu, naglašavajući njegove najpoznatije elemente koji su ga i doveli do položaja jednog od najprepoznatljivijih i najkonzistentnijih brendova na svijetu.
P. R.
Be the first to comment