Na prezentaciji održanoj u foajeu porečkog kina, javnosti je predstavljen novi promotivni materijal Turističke zajednice Grada Poreča.
Direktor Ureda, Nenad Velenik, istaknuo je da su materijali nastali kao logičan nastavak razvoja vizualnog identiteta, a radi se o image brošuri destinacije te tri nova promotivna videa.
Već tijekom 2013. godine Turistička zajednica pristupila je formiranju projektnog tima za potrebe izrade novog image kataloga kojeg su, uz predstavnike Turističke zajednice, sačinjavali i predstavnici Plave lagune te Riviera Adrie. Izrada image kataloga povjerena je kreativnom studiju Sonda koji je pobijedio na natječaju za izradu novog vizualnog identiteta destinacije. Natječaj je zaključen u prosincu 2012. godine odabirom rješenja You Complete Us / Ti nas upotpunjuješ, nakon čega počinje njegova postepena implementacija, koja je kulminirala izdavanjem nove imidž brošure destinacije te novim video uradcima.
Izrada novog image kataloga započela je izradom koncept, provođenjem pozivnog natječaja za izbor fotografa i foto snimanjem, a tiskan je u 2014. godini u nakladi od 10.000 primjeraka, na hrvatskom, talijanskom, njemačkom i engleskom jeziku. Katalog je namijenjen distribuciji na sajmovima, u Informativnom centru Turističke zajednice kao i svim novinarima koji tokom godine posjećuju Poreč. Na tragu koncepta novog vizualnog identiteta nastao je projektni zadatak izrade promotivnih filmova kojima se predstavlja destinacija: Poreč grad mozaika, Poreč sport i Poreč events. Izrada videa povjerena je video produkciji Rose-art iz Kaštelira. U izradu video uradaka uloženo je više od 70 sati snimanja, i isto toliko sati montaže.
Svaki video traje po dvije minute i gledatelju prezentira upravo ono po čemu je Poreč specifičan: povijesno naslijeđe, umjetnost, kultura, događanja, sport… Video je obuhvatio sve najvažnije dijelove grada i njegovih znamenitosti, do zelenih površina i novog modernijeg djela. Novi vizualni identitet Poreča uvršten je među najefektnije transformacije brandova u svijetu za prošlu godinu te se tako turistički brand Poreča našao u društvu s onima poput: Fiji Airways, Hyatt Hotel, ili National Bank of Kenya.
Rebrand je vodeći svjetski izvor koji se bavi pitanjima inoviranja brandova te po principu prikaza izgleda i ponašanja brandova ‘prije’ i ‘poslije’ njihove transformacije, odabire komunikacijske strategije koje su ostvarile najbolji emocionalni doseg i zadovoljile strateške ciljeve branda.
Rebrand priznanje dodjeljuje se već deset godina, a prate ga mediji kao što su: The Wall Street Journal, CNN, Bloomberg, kao i mnoge knjige i tiskovine. U žiriranju je sudjelovalo 10 članova, priznatih brand konzultanata iz međunarodnih kompanija.
Opis koncepta novog branda:
Mozaik je element po kojem je grad Poreč oduvijek prepoznatljiv, no u današnje vrijeme interpretira se dublje od fizičkog mozaika, odnosno kao mozaik doživljaja. Mozaik stoga ostaje prepoznatljiv vizualni element, međutim izveden je kroz znatno suvremeniju i visˇeznacˇniju izvedbu te koncept podrazumijeva mozaik doživljaja koji biva kompletan dolaskom pojedinca kojem se obraćamo. Uz mozaik (i povijesni i doživljajni), ono što je najvažnije istaknuti u Poreču jest činjenica koliko je u to mjesto duboko ukorijenjena posvećenost gostu i koliko ga zapravo ljubav prema gostu određuje. Prvi vodič kroz grad napisan još 1845. godine, a prvi hotel izgrađen 1910. godine pa se slogan You Complete Us obraća krajnjem korisniku – posjetitelju, poručujući mu da je on komponenta čijim dolaskom grad tek biva potpun. Pozivan, u spoju s grafičkim rješenjem suvremenog mozaika komunicira mu: Ti si kockica koja naš mozaik čini potpunim. Ti nas upotpunjuješ…