Proizvodno-poslovni kompleks Francka u zapadnom dijelu Zagreba, otvoren je davne 1892. godine, kao jedan od prvih velikih pogona prehrambene industrije u Hrvatskoj. Franckova tvornica izgrađena je prema nacrtima arhitekta Kune Waidmanna i danas predstavlja reprezentativan primjer zagrebačke industrijske arhitekture.
Ovih dana, Franck je na istoj je lokaciji, u Vodovodnoj 20, otvorio i novouređenu vlastitu trgovinu. Tako je dio starog tvorničkog objekta preuređen u moderni prodajni prostor namijenjen prezentaciji proizvoda, ali i degustacijama. Cjelokupno preuređenje i prenamjena prostora realizirana je u skladu s načelima održivog razvoja i najboljim praksama struke u očuvanju industrijske baštine.
Dizajn novouređene Franckove trgovine čistih je linija i neutralnih boja, te odražava suvremeni duh i inovativno usmjerenje kompanije. Prema ideji Željke Pavlinović iz arhitektonskog ureda Zetho, koja je osmislila cjelokupni koncept preuređenja, interijer trgovine bojom i toplinom podsjeća na svakodnevno uživanje u najdražem crnom napitku. Doživljaj ambijenta i njegov ‘miris’ pruža osjećaj boravka u šalici kave koju kao da možemo u potpunosti vidjeti i okusiti. Skladište je sastavni dio trgovine, te je odijeljeno staklenom stijenom čija transparentnost kupcu pruža uvid u proizvodni proces kojega je i on sam dio.
U osmišljavanju prostora preuređene trgovine posebno se pazilo na prilagodbu izložbenog dijela raznovrsnom proizvodnom asortimanu Francka od kave i kavovina preko čaja, začina, sastojaka za kolače i dodataka jelima pa sve do snack programa. Obnovljena trgovina Francka tako je postala prostor namijenjen novom iskustvu konzumacije Franckovih proizvoda i doživljaja brenda.
U trgovini se mogu kupiti svi proizvodi Francka po cijenama koje će biti na razini preporučenih na tržištu, uz mjesečne promotivne akcije za odabrane proizvode.