
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
U “food courtu” Arena Centra u Zagrebu otvoren je prvi restoran Subway u Hrvatskoj. Prostire se na 56 četvornih metara i nudi standardni Subway meni – sendviče, wraps, salate, juhe, kekse, kavu, bezalkoholna pića. Uz nekoliko vrsta peciva, svježe povrće, izbor mesa i sireva, kupci mogu birati između – tri milijarde kombinacija! Svaki se dan nudi i „specijalitet dana“ (Sub of The Day).
Subway je u proteklom periodu intenzivno radio na pripremi projekta te odabiru tima koji će pokrenuti i dalje nadgledati razvoj lanca u Hrvatskoj. Nakon internog procesa, u kojemu je sudjelovalo više Subway timova iz Europe, ta je misija dodijeljena timu iz Slovačke. Presudno je bilo iskustvo i rezultat Subwaya u Slovačkoj, ali i sličnost dviju zemalja, njihovih tržišta i jezika. Za Subway development agenta u Hrvatskoj izabran je Vladimir Hanula, koji je ujedno i prvi primatelj Subway franšize u Hrvatskoj. Osim što će voditi vlastiti lokal u Arena Centru, Hanula će biti zadužen i za razvoj čitavog Subway lanca na hrvatskom tržištu.
Vladimir Hanula je u SAD prošao obuku za development agenta, a potom dobio mogućnost otvoriti vlastiti Subway i krenuti u daljnje širenje lanca – pronaći nove partnere koji će kupiti franšizu te otvoriti Subway restorane diljem Hrvatske. Nepisano je pravilo kompanije da prvi restoran na novom tržištu otvara ili iskusan Subway menadžer ili development agent – svakako netko ko je radio unutar sustava i dobro zna kako on funkcionira, a s druge strane, spreman je investirati u vlastitu Subway franšizu. Takva je osoba značajna potpora svim budućim primateljima franšize, jer, osim prethodnog iskustva na drugim tržištima i dodatne obuke, ima i vlastito iskustvo s novog tržišta.
“Dobro znam kako funkcionira svaki proces u Subwayu i znam da Subway dobro radi gdje god otvori vrata, a naše odlično poslovanje u susjednim zemljama je veliko ohrabrenje i znak da je došlo vrijeme da Subway otvori vrata i u Hrvatskoj. To je ujedno i glavni razlog zašto sam odlučio preseliti u novu zemlju i naučiti novi jezik,” rekao je Vladimir Hanula, Subway development agent za Hrvatsku, te dodao: “Vjerujem da je moje iskustvo i spremnost da osobno pokrenem posao na novom tržištu dobra preporuka budućim primateljima Subway franšize.”
PR: VISICOM D.O.O.