Potvrđena liderska pozicija dm-a

Tvrtka dm predstavila je poslovne rezultate kojima su 18. godinu za redom potvrdili lidersku poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2013./2014. dm je u Hrvatskoj ostvario ukupan promet u iznosu od 1,97 milijardi kuna što je porast od 0,48 %.

‘U protekloj poslovnoj godini investirali smo 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju naših prodavaonica te otvorili 72 nova radna mjesta’, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a. Prema rezultatima istraživanja agencije Ipsos Puls, kupci su u najvećoj mjeri lojalni dm-u zbog izvrsne kvalitete i cijene dm robne marke. U protekloj poslovnoj godini udio robne marke u ukupnom prometu iznosio je 26 %.

Drugi najčešći razlog lojalnosti kupaca je dobar odnos dm-a prema zaposlenicima što su prepoznali i ispitanici u istraživanju portala Moj posao. Petu godinu zaredom dm je proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Hrvatskoj. Presudni faktori odabira su harmonični odnosi na radnom mjestu, visina plaće i dodatne pogodnosti te sigurnost radnog mjesta. Uz prosječnu plaću u prodavaonicama od 8.528 kuna, dm djelatnike potiče na profesionalno usavršavanje. U protekloj poslovnoj godini dm je organizirao 67 seminara, edukacija i radionica za djelatnike.

Na predstavljanju poslovnih rezultata članovi Uprave dm-a osvrnuli su se na suradnju s hrvatskim dobavljačima. Od ukupnog broja dobavljača dm-a, četvrtina su hrvatski s isključivo domaćim proizvodima. Devet hrvatskih dobavljača odabrano je na dm-ovom natječaju ‘…jer najbolje dolazi iz prirode!’ za obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva.

dm u Hrvatskoj čini 1.295 djelatnika u 154 prodavaonice u 60 gradova. U sljedećoj poslovnoj godini cilj dm-a je poslovati u 160 prodavaonica i investirati dodatnih 50 milijuna kuna.

dm