Prava čarolija Božića

Kampanja nas podsjeća da je prava čarolija Božića u zajedništvu

Globalna kampanja je obilježena novim kratkim filmom koji je podržan serijom aktivnosti na digitalnim kanalima, uključujući partnerstva s influencerima, lokalnim inicijativama i posebnim iskustvima za potrošače na prodajnim mjestima. Novi film, koji je stvorio studio dentsuMB iz Velike Britanije, a režirao Sam Brown iz renomirane produkcijske agencije Rogue Films, prihvaća i slavi ljudsku dobrotu s obnovljenim značenjem za svijet u kojem danas živimo. Njegova uzbudljiva priča prikazuje dječaka čija mašta i napori ujedinjuju dobru volju susjeda za Božić, stvarajući zajednički trenutak čarolije oko svečanog obroka i Coca-Cole.

Sinopsis reklame: 

Film počinje tako što se dječak za Božić useli u novi stan s mamom. Stojeći u svojoj novoj kući, primijeti da nema kamina i ta spoznaja ga rastuži: nema dimnjaka, a to znači nema Djeda Božićnjaka! Dječak stoga odluči izgraditi dimnjak od kutija, a susjedi se brzo udruže kako bi mu pomogli da završi na vrijeme za Božić.

Manolo Arroyo, glavni direktor za marketing rekao je: 

„Ovo je naša prva božićna kampanja u sklopu nove marketinške filozofije Real Magic. Coca-Cola je oduvijek vjerovala u čaroliju Božića, a ove godine naša kampanja slavi pravu čaroliju ljudskih odnosa. S jednostavnom i poticajnom porukom jedinstva, uključenosti i pozitivnosti u srcu, želi nas podsjetiti da su zajednički trenuci sa zajednicom i onima koje volimo sve što nam treba za čaroban Božić“.

Simon Lloyd, kreativni direktor agencije dentsuMB UK rekao je: 

„Čarolija je svuda oko nas, ali većinu vremena to niti ne primjećujemo. Ova priča je smještena u stambeni blok u SAD-u, ali može biti bilo gdje. Za većinu ljudi diljem svijeta život u kvartovima, blizu svojih susjeda je stvarnost; tako bliski, a opet stranci. Međutim, globalna pandemija je i susjede zbližila kao nikad prije. Božić je za mnoge bio jednostavno otkazan prošle godine i zato nas ova skromna priča podsjeća na ono što je stvarno važno; zajednica i velikodušnost koja nas spaja u ovom nesavršenom svijetu”. 

Coca-Cola