
Otkrijte zbog čega je turistički kompleks Rogaška Hotels & ROI Spa iznimno atraktivan gostima iz Hrvatske
Rogaška Hotels & ROI Spa uspješno su se predstavili na šestom Međunarodnom sajmu turizma PLACE2GO u Areni Zagreb. Posjetitelji sajma u potrazi za putovanjem iz snova, oduševljeno su reagirali na novi ROI Spa otvoren krajem prošle godine, koji se prostire na 1200 četvorna metara čistog luksuza. Jednako su reagirali i oni koji su prošlog vikenda bili u zagrebačkom Avenue Mallu na središnjem događanju Algoritmovog projekta „Krenimo u zdrav život, na kojem su atraktivnu ponudu predstavili Rogaška Hotels & ROI Spa.
Osim posebnih pogodnosti za naše tržište, niz je prednosti zbog kojih su ovi hoteli iznimno atraktivni gostima iz Hrvatske. To su blizina Zagreba, od kojeg su udaljeni samo sat vremena ugodne vožnje i to bez vinjete, odlična wellness ponuda i vlastiti ROI medicinski centar. Također, treba istaknuti i posebnu eno-gastro ponudu i to ne samo hotelskog restorana Kristal, nego i vrhunskog à la carte restorana Kaiser, koji je ušao među deset najboljih slovenskih restorana.
„Nekada je Rogaška Slatina bila omiljena destinacija Hrvata. O tome svjedoče i imena naših hotela – Hotel Zagreb**** i Grand Hotel Sava****superior, koje nismo željeli mijenjati upravo kako bismo vratili Hrvate u Rogašku Slatinu. Iznimno mi je drago što posljednjih godina gosti iz Hrvatske ponovo otkrivaju Rogašku Slatinu, pa je sve više Hrvata i u našim hotelima, a posljednje dvije godine intenzivirali smo aktivnosti na hrvatskom tržištu“, ističe Stanislav Pšeničnik, vlasnik Rogaška Hotels & ROI Spa.
Nekoć su u malo slovensko mjesto Rogašku Slatinu zbog mineralne vode najbogatije magnezijem na svijetu, dolazili hrvatski ban Petar Zrinski i kraljevske obitelji poput Habsburgovaca i Bonapartea, a danas vas tamo očekuju kraljevski tretmani zdravlja i ljepote.
PR: Lollipop
Fotografija: Borna Subota