Popularno zagrebačko okupljalište Maraschino vremeplovom se vratilo u svima drage 80-te, a sve zahvaljujući predstavljanju novog bezalkoholnog pića Spezi, das Original, ali i zanimljivim modnim kombinacijama prisutnih.
Na spomen riječi ‘Spezi’, što ujedno na bavarskom narječju znači ‘dobar prijatelj’, mnogi se sjećaju upravo 80-tih i 90-tih godina kad je ovaj osvježavajući napitak bio pravi hit. Dugo je vremena prošlo od tada, ali Spezija se, prema reakcijama brojnih okupljenih na Die Spezi Partyu, sjećaju svi.
Luka Nižetić, koji je samo za ovu priliku izveo domaće i strane uspješnice 80-tih godina te isprovocirao okupljene na ples, otkrio je svoje uspomene vezane uz Spezi, ali i planove za ljeto.
‘Sjećam se kako su mi roditelji govorili da su 80-te godine bile one najbolje, sve je bilo ljepše, osjećala se lakoća življenja. Spezi je bio neizostavan dio ljetnih druženja uz modu ludih 80-tih i hitove Azre, Prljavaca, Haustora, Dine Dvornika, Đavola i mnogih drugih. Veseli me što će se upravo i na mlađe generacije prenijeti taj pozitivan duh 80-tih, zajedno s pravim okusom Spezija, das Originala. Osobno jedva čekam otići u Komižu i u svom restoranu malo eksperimentirati sa Spezijem – svašta zanimljivo imam u planu, no to ćete saznati kad dođe vrijeme.’
Spezi je Njemački brand star preko 50 godina koji je prepoznat u Europi po kvaliteti, ali i tajnoj recepturi koja pruža poseban okus i osvježenje. Kombinacija soka od naranče i limuna, kole, mandarina i tajnih sastojaka razlikuje Spezi od generičkih proizvoda – samo je jedan das Original.
Uz hitove 80-tih i odličnu atmosferu novog vala, retro odjevne kreacije koje su podrazumijevale sjajne tajice, til, traper, natapirane frizure i štucne, zatim ples, pozitivno raspoloženje i koktele sa Spezijem – službeno je započela ljetna fjaka ili kako bi susjedi Talijani rekli – Doce far niente!’.
Obala Grupa d.o.o. jedan je od najpoznatijih proizvođača i distributera pića u Hrvatskoj i regiji. Kompanija je između ostalog vlasnik Spezi licence za proizvodnju i distribuciju u cijeloj jugoistočnoj Europi. Osnovana je 1994. godine kao uvoznik Orangine za Hrvatsku. Potvrda uspješnog poslovanja u regiji je činjenica da danas kompanija izvozi proizvode u Slovačku, Češku, Rumunjsku, Mađarsku, Tursku, Italiju i Singapur.