Sportska oprema Decathlon

Decathlon, najveća trgovina sportske opreme u Hrvatskoj, otvorit će se 15. studenoga, u sklopu zagrebačkog trgovačkog centra King Cross.
Najavljeno je to na konferenciji za novinare, koji su prvi imali priliku ući u prvu hrvatsku trgovinu jednog od najvećih svjetskih lanaca sportske opreme. Decathlon u zagrebačkom King Crossu prostirat će se na 3500 m2, što je jednako veličini osam košarkaških igrališta, te će nuditi vrhunsku sportsku opremu za više od 70 sportova pod jednim krovom.

O otvorenju prvog hrvatskog Decathlona, planovima širenja te posebnostima ponude na današnjem događanju govorili su predstavnici Decathlona u Hrvatskoj – country manager Michel Kappler, direktor komunikacija Alexander Milović te voditelj trgovine Decathlon u King Crossu Jean-Mathias Quelderie-Mylius – kao i Ozren Valković, voditelj trgovačkog centra King Cross.

Nakon obilaska trgovine, u sklopu kojega su predstavljeni inovativni sportski proizvodi razvijeni i proizvedeni u Decathlonovim istraživačkim centrima, novinarima se obratio Michel Kappler: ‘Iznimno mi je zadovoljstvo pozdraviti vas te najaviti skoro otvorenje prvog hrvatskog Decathlona, čime će Hrvatska postati jedna od dvadeset zemalja u kojima poslujemo. Vjerujemo da ćemo svojom širokom ponudom vrhunske sportske opreme zadovoljiti sve rekreativce, profesionalce i obitelji koje se bave sportom kako bi užitak i dobrobiti bavljenja sportom bili dostupni svima. Upravo je to glavna strategija naše kompanije kojom želimo poticati  ljubav prema sportu, nudeći opremu za sve sportove pod jednim krovom po prihvatljivim cijenama’. Kappler je također izjavio kako se u skorijoj budućnosti očekuju i nove trgovine na drugim lokacijama u Zagrebu i Hrvatskoj, čime će se zaokružiti val zapošljavanja otvaranjem 200 novih radnih mjesta do kraja sljedeće godine.

Ono po čemu je Decathlon jedinstven na tržištu lanaca i trgovina sportske opreme jest činjenica da, uz vrhunske brendove sportske opreme, nudi i proizvode dvadeset vlastitih Passion brendova koje je u cijelosti razvila sama kompanija. Mnogim je proizvodima Passion brendova zajedničko to da su razvijeni u istraživačkim centrima kompanije primjenom najnovijih tehnologija izrade sportske opreme.

DecathlonTako je prošle godine iz Decathlona izišlo 2800 novih proizvoda Passion brendova, a patentirana su čak 23. Rezultat je to intenzivnog istraživanja i razvoja proizvoda (research and development, R&D) na kojemu radi 50 znanstvenika i 530 inženjera zaposlenih u ukupno 11 Decathlonovih centara za istraživanje i razvoj. Različita sportska oprema koju nudi pojedini Passion brend, uz neupitnu kvalitetu, cjenovno je prihvatljiva te namijenjena rekreativcima, profesionalnim sportašima i cijeloj obitelji.

Osim širokog raspona opreme za sve sportove kao što su planinski i vodeni sportovi, plivanje, trčanje, nautika, fitness i gimnastika, timski sportovi, biciklizam, ribolov, hodanje i mnogi drugi, Decathlon u King Crossu nudit će i mnoge usluge koje će kupcima olakšati odabir i kupnju. Najvažnije su mogućnost testiranja proizvoda prije kupnje u trgovini, usluga servisa proizvoda te program vjernosti za potrošače.

Decathlon u brojkama
1976. – osnivanje kompanije i otvorenje prve Decathlonove trgovine u Lilleu u Francuskoj
1992. – otvorena trgovina u Barceloni, Španjolska
1993. – otvorena trgovina u Milanu, Italija
1996. – razvijeni prvi Passion brendovi
2000. – otvorenje trgovina u Londonu (Velika Britanija), Amsterdamu (Nizozemska) i Lisabonu (Portugal)
2001. – otvorenje trgovina u Varšavi (Poljska) i Sao Paulu (Brazil)
2003. – otvorenje trgovine u Šangaju (Kina)
2006. – otvorenje trgovine u Moskvi (Rusija)
2006. – otvorenje Decathlonovih trgovina u Češkoj i Švedskoj

Ukupni prihodi 2013. – 7,4 milijarde eura, 2013. – 60,000 zaposlenika u 730 trgovina u 21 zemlji svijeta, prosječna veličina trgovina – više od 4000 m2, sportska oprema za više od 70 sportova pod jednim krovom, u ponudi više od 70 međunarodnih proizvođača sportske opreme i 20 Passion brendova prihvatljivih cijena i vrhunske kvalitete.

Pragma