The One by Oriflame

Međunarodna švedska kozmetička kompanija Oriflame kozmetika predstavila je svoju novu make-up kolekciju The One, za koju je ova kozmetička kuća priredila i najveće lansiranje u povijesti švedskih make-up brendova!

The ONE kolekcija sadrži preko 30 inovativnih, modernih i raznolikih make-up proizvoda za kreiranje željenog izgleda da bi što više naglasili individualnu ljepotu. The ONE kolekcija je puno više od make-up proizvoda – nadahnuta je posljednjim modnim trendovima, objedinjuje svijet ljepote i mode u jednu pristupačnu make-up kolekciju.

Nastala je kao rezultat pomnog istraživanja i osluškivanja želja Oriflame članova, a osmišljena je da bi savršeno odgovarala svim njihovim potrebama. Navedena kolekcija će u Hrvatskoj biti dostupna od 1. travnja isključivo preko Oriflame kataloga i web stranice www.oriflame.hr.

Uz kolekciju The ONE by Oriflame moguće je kreirati nekoliko različitih izgleda, od dramatičnog i glamuroznog preko modernog za svaki dan do izražajnog koji će trajati cijeli dan i noć. Kolekcija se sastoji od tri podkolekcije: Svakodnevna ljepota, Snažan dojam i Dugotrajan izgled.

Snažan dojam: Uz proizvode iz ove podkolekcije postiže se glamurozan izgled koji neće ostati neprimijećen i koji daje osjećaj snage i  samopouzdanja. Proizvod koji je neophodan za ostavljanje snažnog dojma je Volume Blast maskara, koja trepavicama daje 24 puta veći volumen za dramatičan, prodoran pogled!

Svakodnevna ljepota: Svi sanjamo o tome da izgledamo besprijekorno u svakodnevnim situacijama, bilo da idemo na posao, pijemo kavu s prijateljicom ili obavljamo kupnju. Proizvodi iz ove podkolekcije nude  savršena rješenja za predivan izgled svaki dan. IlluSkin tekući puder te IlluSkin korektor daju koži prirodan sjaj i prekrivenost te čine savršenu podlogu za svakodnevni izgled.

Dugotrajan izgled: Oriflame shvaća važnost dugotrajnog make-upa i to je razlog zašto proizvodi iz ove podkolekcije neće iznevjeriti. Savršeni su za žene užurbanog stila života jer traju cijeli dan i možete se pouzdati u njih.  Long Wear lakovi za nokte savršeni su primjer postojanih proizvoda jer su otporni na pucanje i traju do 14 dana!

Kako bi lansirali The ONE by Oriflame kolekciju i naglasili njenu poveznicu sa svijetom mode, Oriflame je bio službeni make-up pokrovitelj modnog dodađanja Mercedes Benz Fashion Week Stockholm 2014. The ONE kolekcija bila je službeni make-up modela na ovom događanju.
Suradnja Oriflamea i svijeta mode nastavlja se službenim pokroviteljstvom modnog događanja Moscow Fashion Week.

The ONE zajednica
Kao savršena podrška lansiranju ove kolekcije, Oriflame je osnovao The ONE zajednicu: grupu najpoznatijih svjetskih promotora iz svijeta mode i ljepote koji utjelovljuju duh ove kolekcije i daju članovima pristup posljednjim trendovima u modi i ljepoti.
The ONE zajednica okuplja make-up artiste, blogere, novinare, modele, stiliste i modne poklonike koji će pozicionirati The ONE kolekciju u sami vrh svijeta ljepote i mode. Cilj Oriflamea je do kraja 2014. godine imati više od 100 utjecajnih promotora diljem svijeta.
U svakoj prilici, The ONE kolekcija pruža vam savršene proizvode za individualni stil i savršeni izgled koji ćete kreirati s lakoćom.

Oriflame – ukratko o kompaniji
Oriflame je kozmetička kompanija direktne prodaje osnovana 1967. godine, a do danas je pristuna u više od 60 zemalja. Više od 3 milijuna neovisnih suradnika preporučuju širok asortiman švedskih, inovativnih proizvoda nadahnutih prirodom, te godišnje ostvaruju promet od otprilike 1,5 milijardu eura.  Poštovanje prema ljudima i prirodi najvažnije je poslovno načelo Oriflamea, a ocrtava se u socijalnoj politici i politici prema zaštiti okoliša.  Oriflame podržava brojne humanitarne organizacije diljem svijeta, a i suosnivač je Svjetske zaklade za pomoć djeci. Oriflame kozmetika uvrštena je na burzu Nasdaq OMX Nordic.

P. R.