TVRTKA GLOVO PODIGLA JE RAZINU SIGURNOSTI DOSTAVE HRANE I NAMIRNICA NA VIŠI NIVO

Brzorastuća španjolska start-up tvrtka Glovo preko koje se može naručiti i koja organizira dostavu hrane iz restorana, namirnica iz trgovina, te potrepština iz ljekarni podigla je razinu sigurnosti prilikom preuzimanja i dostave narudžbi prema svojim korisnicima, dostavljačima i poslovnim partnerima.

Poštujući preporuke Svjetske zdravstvene organizacije kao i preporuke domaćih epidemiologa i stručnjaka, tvrtka Glovo, koja na tržištu Hrvatske posluje u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku i Zadru, uvela je niz mjera kojima je osigurala višu razinu sigurnosti prilikom dostave narudžbi na zahtjev svojih korisnika.

Teo Širola, direktor tvrtke Glovo Hrvatska izjavio je: »U skladu sa preporukama stručnjaka, odlučili smo preventivno podići razinu sigurnosti prilikom dostave hrane i namirnica na još višu razinu. Ukoliko dođe do daljnje eskalacije situacije u smislu širenja zaraze COVID-19 virusom, želimo biti u stanju pružiti sigurnu uslugu dostave hrane iz restorana, namirnica iz dućana ili potrepština iz ljekarne za naše građane.«

Od sada se po želji korisnika narudžbe mogu ostaviti ispred vrata, te je u sklopu kriznih mjera ukinuta obaveza potpisa tijekom preuzimanja narudžbe. Također, iz tvrtke Glovo pozivaju korisnike da u većoj mjeri koriste plaćanje karticama kako bi se smanjila cirkulacija gotovine.

Svoju uobičajenu obuku dostavljača, koja se održavala u uredu, tvrtka Glovo će u narednom periodu pretvoriti u on-line obuku, kako bi se smanjila mogućnost širenja zaraze okupljanjem većeg broja ljudi u istoj prostoriji. U isto vrijeme svim trenutnim dostavljačima izdane su dodatne upute vezano za održavanje higijene poznate žute Glovo torbe. Svim zaposlenima omogućen je i preporučuje se rad od kuće.

Sigurnost i pozitivno iskustvo korištenja platforme su oduvijek prioriteti tvrtke, te iz Glova pozivaju sve svoje korisnike i partnere da budu odgovorni i poštuju preporuke stručnjaka, a platforma do daljnjega ostaje otvorena za sve narudžbe svojih korisnika.

Brand karma