Podravka je još jednom potvrdila svoj status kompanije s najjačim domaćim brandovima u regiji Adriatic koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.
Vegeta je brand u čiju kvalitetu potrošači najviše vjeruju, kojega prepoznaju na polici i kojeg najviše koriste.
Naime, Podravka je još jednom potvrdila svoj status kompanije s najjačim domaćim brandovima u regiji Adriatic koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije. Rezultat je to istraživanja agencije Ipsos Puls koja je do ovih rezultata došla uz pomoć takozvanog ‘brand score’ indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda i pokazatelj je snage branda na tržištu. Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. U ispitivanje je uključeno minimalno 1000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina u svakoj zemlji različite dobi, obrazovanja i spola.
Istraživanje je pokazalo da je Vegeta najjači domaći brand u regiji, a uz Vegetu, visoku 3. poziciju po snazi domaćih brandova zabilježile su Podravka juhe. Na hrvatskom tržištu Vegeta je ostala vodeći brand po snazi, ispred svih jakih domaćih i internacionalnih marki. Njezin je uspjeh tim veći, jer je jedini hrvatski brand koji se našao na pojedinačnoj nacionalnoj listi vodećih na svim tržištima regije.
Među prvih pedeset najpoznatijih brandova u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, nalaze se još proizvodi pod markom Podravka – ukiseljeno i konzervirano povrće, voćni namazi, bujoni te Dolcela pudinzi i pripomoći/mješavine za kolače i Čokolino u kategoriji dječje hrane.
Ovo priznanje Podravka s ponosom može istaknuti kao rezultat vrhunske kvalitete proizvoda, kontinuiranih ulaganja u proizvodnju i tehnologiju, stalnih inovacija u asortimanu kao i kreativnih aktivnosti na tržištima.