Veliki come back trenda kojeg obožavaju poslovnjaci

Poslovni turizam vraća se na velika vrata. Kongresni centar Terma Tuhelj spreman je za novu sezonu. Najefikasniji dogovori i najbolje edukacije događaju se u neposrednom kontaktu, uz hranu, piće i druge korisne sadržaje, a fokus je na manje grupe

Briga o osobnim potrebama bit će u središtu svih post-Covid putovanja, turisti će imati mnogo veća očekivanja od pružatelja usluga, a sama destinacije i znamenitosti više neće biti ključni kriterij u odluci o putovanju. Fokus post-Covid turizma bit će, dakle, na ljudima. To pokazuju sva svjetska istraživanja, a u tom kontekstu očekuje se rast wellness i zdravstvenog turizma, kao i veliki ‘come back’ poslovnih putovanja i kongresa.

Najbolji bijeg od zoom umora

Naime, pandemija je trajno promijenila način na koji tvrtke razmišljaju o poslovnim putovanjima i edukacijama zaposlenika, a mnogi biznismeni doživljavaju ‘zoom zamor’ i ne žele više video sastanke, pa industrija koja spaja posao i ugodu sada je traženija nego ikad. Terme Tuhelj sa svojim kongresnim centrom u Hotelu Well, šest velikih, polivalentnih dvorana, kao i brojnim sadržajima koje nude – od gastronomskih, preko wellness do sportskih – nameću se kao broj jedan u Hrvatskoj. U prilog, dakako, ide i blizina Zagrebu i zračnoj luci, kao i dobra prometna povezanost.

Povratak osobnom kontaktu

Usmjerenost na čovjeka, to je ono što će obilježiti naredne mjesece kad su i business putovanja u pitanju. Svi se žele osobno ponovno povezati i učvrstiti poslovne dogovore uživajući uz odličnu hranu i atmosferu, wellness, aktivnosti…, jer su odnosi među ljudima ključni kod svakog sklapanja posla.

Aktivnosti na otvorenom

Terme Tuhelj idealna su lokacija za poslovne susrete zbog svojeg jedinstvenog ambijenta, među zelenim zagorskim brežuljcima, ali i zbog brojnihdodatnih aktivnosti. Unutar kompleksa Terma Tuhelj niz je sportskih terena za aktivnosti na otvorenom poput nogometa, tenisa, odbojke na pijesku, boćanja, mini-golfa…

Osim toga od čak 48 biciklističkih ruta u Zagorju, tri su u neposrednoj blizini, a 14 muzeja i galerija, 33 dvorca i kurije te brojne šetnice i izletišta, sadržaji su koji će upotpuniti svako poslovno druženje. U Termama Tuhelj rado će organizirati šetnje po okolici ili zabavne aktivnosti u pratnji animatora.

Fokus na manje skupine

No velika prednost Terma Tuhelj prije svega je i kapacitet te mogućnosti udovoljavanja svim epidemiološkim mjerama. Polivalentne dvorane s prirodnim svjetlom u trenu se mogu prilagoditi broju sudionika, a kako kongresi, seminari i druga poslovna događanja više nemaju masovni „predznak“, fokusiranost na manje skupine baš u Termama Tuhelj dobiva posebnu čar.

Personalizirani pristup

Naime, ovdje je – uz sve druge personalizirane usluge, poput wellnessa ili sportskih aktivnosti – moguće organizirati i druženja u intimnom ambijentu restorana Dvorca Mihanović, gdje neće biti pristupa drugim gostima. Uz ukusna tradicionalna jela pripremljena na moderan način, tu je i bogata vinoteka u kojoj će uživati i vrsni vinski znalci.

Zamah poslovnog turizma sjajna je vijest za čitavu  turističku industriju, jer – globalno gledano – poslovni putnici čine više od polovice prihoda velikih zračnih prijevoznika i oko 70 posto hotelskih lanaca.

Više o kongresnom turizmu Trema Tuhelj potražite OVDJE.

Lollipop