
Metro Cash & Carry predstavio je nove članove bogatog asortimana lososa iz Atlantskog oceana i daleke Aljaske, u zagrebačkome restoranu Apetit City. Novitet u ponudi Metro-a je losos njemačkog proizvođača Frierdichs.
Dimljen na bukovoj piljevini te ručno soljen, ovaj losos ima svoj privatni wellness tretman. Nakon dimljenja, koje traje 12 sati, odmara se cijeli dan kako bi dim prožeo sve pore mesa.
Uz smrznute odreske lososa iz uzgoja u Atlantskom oceanu, posebnost ponude proizvođača Friedrichs je divlji losos iz Aljaske koji je ulovljen ‘na udicu’ što umanjuje stres pri ulovu i omogućuje još bolju kvalitetu mesa. Divlji losos nositelj je MSC (Marine Stewardship Council) certifikata koji izdaje međunarodna neprofitna udruga koja brine o održivom izlovu ribe.
‘Zašto ove blagdane ne biste iznenadili svoje goste i ukućane, i uz uobičajeni bakalar ili oslić, za Badnjak pripremili soufflé od lososa. Uz dodatak kopra, lagani soufflé osvježit će svako blagdansko druženje’, izjavio je Stjepan Bistrički, chef restorana Apetit City.
Chef Stjepan Bistrički je, pripremom losos tartara, souffléa od dimljenog lososa te lososa u škrtocu, pokazao neke od brojnih opcija pripreme ove plemenite ribe koja danas slovi za jednu od najzdravijih namirnica. Meso lososa bogato je omega 3 masnim kiselinama i izvor je visokokvalitetnih bjelančevina.
P. R.