Zajedno i u izazovnim vremenima

UHPA održala prvi turistički afterkorona skup u Hrvatskoj na kojem je istaknuto kako je produženje trajanja mjera pomoći od iznimne važnosti za agencije

U četvrtak, 18. lipnja 2020. godine, u hotelu Westin u Zagrebu održana je 42. Skupština UHPA-e strukovne udruge i 37. Skupština UHPA-e udruge poslodavaca. Na zajedničkom susretu i druženju turističkih djelatnika odazvalo se više od 90 sudionika, predstavnika turističkih agencija članica UHPA-e, Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice, Hrvatske gospodarske komore i medija, kojima je iskazana i zahvalnost na vjernom praćenju UHPA-inog rada u proteklim mjesecima.

Raspravljalo se o aktualnim pitanjima, nedoumicama i izazovima u kojima su se zatekle turističke agencije, alii cijeli turistički sektor.UHPA je pozdravila sve do sada donesene mjere pomoći gospodarstvu, jer su iste u velikoj većiniodražavale i UHPA-ine prijedloge upućene Ministarstvu turizma i Vladi RH.

Poznato je da su agencije jako pogođene krizom zbog koronavirusa te im kao i cijelom turizmu treba pomoć. Kumulativno, od početka krize uzrokovane pandemijom COVID-19, turističke agencije su doživjele padprometa veći od 90% štoje svakako alarmantno i traži daljnju pomoć Vlade RH. Nadamo se da će Vlada nastaviti s mjerama do proljeća 2021. godine, kada tek očekujemo poboljšanja.“, ističe Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e.

Unatoč svemu, turističke agencije kao i cijela industrija svojim trenutnim aktivnostima zadajutemelje za turističku sezonu 2021. koja će biti pravi pokazatelj jesmo li se, i u kolikoj mjeri, oporavili odposljedica ovih trenutnih događanja. Kako bismo u tome uspjeli, produženje mjere za očuvanje radnihmjesta kao i odgoda plaćanja ostalih javnih davanja od ključnog je značaja za zadržavanje likvidnosti i opstojnost agencija.

„Pozdravljamo otvaranje granica i napore koji se ulažu da se turistička slika Hrvatske kao sigurne destinacije plasira širom Europe, ali svakako treba voditi računa kako bi se domaćim turističkim agencijamau ponovnom pokušaju uspostave poslovanja i uz poštivanje epidemioloških preporuka, omogućila jednakapopunjenostprijevoznih kapaciteta kao što imaju avio prijevoznici i strani organizatori putovanja.“, zaključuje Fain.

U ovoj izvanrednoj situaciji više nego ikad dolazi do izražaja utjecaj i važnost turizma za hrvatsko gospodarstvo u cjelini te je od izuzetne važnosti da se u suradnji s relevantnim dionicima nastave promišljati i donositi nove mjere pomoći.

UHPA