Booking.com otkrio trendove ljetne sezone 2016. i sve veću popularnost Hrvatske kao destinacije

  • Top pet najbrže rastućih destinacija u Hrvatskoj prema Booking.com-u su Novalja, Crikvenica, Trogir, Šibenik i Rijeka
  • Nacionalnosti koje su najviše posjećivale Hrvatsku ovog ljeta su Talijani, Nijemci i Austrijanci

Na konferenciji za medije održanoj u Zagrebu Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, podijelio je uzbudljiva saznanja oputovanjima uljetnoj sezoni 2016. i najavio pilot izdanje Booking Experiences – nove mobilne tehnologije koje će u potpunostipromijeniti način putovanja.

Nakon uspješne ljetne sezone 2016. u Hrvatskoj, podaci Booking.com-a svrstali su Novalju, Crikvenicu, Trogir, Šibenik i Rijeku u pet najbrže rastućih destinacija. S druge strane, tri grada u Hrvatskoj s najviše rezervacija međunarodnih putnika ovog ljeta bili su Split, Dubrovnik i Zagreb. Prosječan boravak gostiju u Hrvatskoj ovog ljeta bio je četiri noći, a među milijunima preporuka koje su ostavili putnici Booking.com-a najviše ih se odnosi na stari grad, plaže, hranu, opuštanje i prirodu. Saznanja su  također otkrila i najpopularnije vrste smještaja rezerviranog u Hrvatskoj. Među 48.046 objekata u Hrvatskoj, dostupnih na Booking.com-u, prvo mjesto zauzimaju apartmani, a zatim hoteli i gostinjske kuće. Popularnost apartmana posebno ukazuje na to da je sve više i više putnika u potrazi za lokalnim i autentičnim iskustvima koja su ponajprije dostupna u privatnim smještajnim objektima.

Osim toga, strane destinacije koje su Hrvati najviše posjećivali ovog ljeta uključivale su Beč, Budimpeštu i Sarajevo, dok su se među domaćim destinacijama vrlo popularnima pokazali Trogir, Rijeka i Zagreb.

Osim saznanja o putovanjima, Booking.com također je predstavio i pilot izdanje svog novog proizvoda Booking Experiences. Najnoviji odgovor tehnologije kako bi se otklonila svaka napetost za vrijeme samog iskustva  i boravka na destinaciji, Booking Experiences će putnicimao mogućiti da otkriju ono najbolje što destinacija nudi, a sve putem mobilnog uređaja. Vaš pametni telefon uskoro će biti sve što vam je potrebno za besprijekorno iskustvo gdje god vas vaša putovanja odvedu.

booking

Booking Experiences je prvo iskustvo mobilne tehnologije takve vrste koje će u konačnici iskorisiti tehnologije umjetne inteligencije i moćnog strojnog učenja kako bi se predvidjele individualne namjere putnika i kreiralo uistinu prikladno i personalizirano iskustvo na samoj destinaciji – sve na zahtjev, uzplaćanja bez nepotrebne gnjavaže i čekanja uredu. Za razliku od drugih alata koji su u potrazi za iskustvima, platformom Booking Experiencesu potpunosti se upravlja u sklopu aplikacije Booking.com, bez oslanjanja ili preusmjeravanjana web stranice drugih. Nakon što  su putnici rezervirali boravak u jednom od prvih gradova koje Booking Experiences nudi, putem jednog jedinog QR koda u aplikaciji Booking.com,putnik može dobiti brz pristup rezervacijama na svim uključenim destinacijama i atrakcijama koje se tamo nalaze. Booking Experiences otklanja potrebu za rezervacijama unaprijedili čekanjem u redovima za kupnju ulaznica i karata– putnici se jednostavno moraju pojaviti na mjestu koje ih zanima, skenirati kod iz svog pametnog telefona i uživati.

Goran Pleše, Area managerBooking.com-a istaknuo je: “S Booking Experiences tehnologijom naš astrast za prikupljanjem podataka, naše duboko poznavanje putovanja i naša ambicija z apametnim uklapanjem tehnologije umjetne inteligencije u naš proizvod spajaju se u kreaciji novog i jedinstvenog iskustva putovanja koje je u potpunosti personalizirano. Tehnologija koje podupire Booking Experiences će kontinuirano napredovati i skupljati saznanja, kako izvaših preferencija povezanih s putovanjima, tako i drugih putnika poput vas, kako  bismo vam naposljetku ponudili mogućnosti koje su pomno odabrane samo za vas.Naš krajnji cilj je nadahnuti vas bez obzirana to je li to vaš prvi ili peti boravak na određenoj lokaciji. U ovom trenutku je platforma Experiences dostupna putnicima kojiposjećuju London, Pariz, Amsterdam, Rim i Dubai,u a uskoro stižu  inove destinacije.”

PR: Dialog